חברת SUN-HEAT  מציעה מגוון מוצרים מתקדמים וחדשניים אשר נותנים מענה לצרכים שונים. בין אם אתם מחפשים מוצר שיסייע לכם לשמור על המראה באמבטיה נקייה וחפה מאדים, ובין אם אתם מחפשים מחמם ומייבש מגבות, תוכלו למצוא פתרון ב- SUN-HEAT. כאן משווקים ומתקינים מוצרים מתקדמים, הללו מציעים פתרונות גאוניים תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ביותר. גם למטרת חימום תת רצפתי ניתן לבחור בחברת SUN-HEAT. כיוון שהחברה מציעה פתרון נפלא שמחמם את הלב גם בימות החורף הקרים ביותר. לקוחות רבים ממליצים בחום על החימום הביתי שפותר את בעיית הקור בלי להוליד לכם בעיות חדשות בבית.

אילו בעיות נגרמות בשל אמצעי חימום אחרים?

בשביל לפתור את בעיית הצינה החורפית יש מגוון של אפשרויות. מפזרי חום, רדיאטורים, תנורי הלוגן, מזגנים ועוד. אמנם מוצרים אלו יש בכוחם לחמם את הבית, אך למרביתם יש אי אילו תופעות בלתי רצויות שמסתפחות לפעולת החימום. יש מחממים שונים שמהווים מוקד של סכנה בבית, במיוחד אם מסתובבים בבית ילדים קטנים ופעוטות. גוף לוהט מהווה גורם מסוכן ביותר, כמו כן סכנת התלקחות קיימת אף אם אין ילדים קטנים בבית… לפיכך הרחקת מקור החום מהבית הוא רצוי ומתבקש. ומה עם המזגן? אמנם מזגן המחמם את הבית אינו מהווה גוף לוהט או דליק, אך מרביתנו לא ששים לחמם את החדר באמצעות מזגן, בהיותו גורם לייבוש האוויר ועלול להביא אף למצב של כאבי ראש.

פתרון אידיאלי לחימום אולטימטיבי

חברת SUN-HEAT  מציעה פתרון חימום גאוני ויעיל ביותר. חימום תת רצפתי. מדובר בהטמנה של יריעות חימום מתחת לרצפת הבית, יריעות אלו הן מסיביות ביותר והן עמידות בפני מים ונוזלים. הן בנויות בטכנולוגיה ייחודית למניעה של שדות אלקטרו מגניים. מדובר במוצר איכותי ועמיד לאורך שנים, לא בכדי כל לקוח מקבל אחריות למשך שלושים שנה! חברת SUN-HEAT  מציעה מוצר איכותי באיכות עולמית, המשווק ב – 55 נציגויות ברחבי העולם. גם לעניין ההתקנה מושם דגש רב, וזאת בגלל העובדה שחשיבות ההתקנה והאיכות שלה היא משמעותית ביותר.

לבחור רק באיכותי ביותר

בחימום תת רצפי מומלץ לבחור באיכותי ביותר או בלא כלום. כיוון שהתקנה מחייבת הרמה של רצפת הבית וכך גם בעת תקלה ולגבי כל תיקון. כאשר בוחרים בטוב ביותר יכול הלקוח להיות בטוח בדבר איכות המוצר ואיכות ההתקנה. כך הוא יוכל לחמם את הבית בימי החורף הקרים בצורה נעימה ובטוחה.