אם יש לכם אירוע חשוב בקרוב, ובמיוחד אם הוא מתקיים בשטח, אתם צריכים לתכנן אותו בצורה כמה שיותר רצינית. זה אומר שעליכם לחשוב את מי אתם מזמינים ואיפה אתם רוצים שהחגיגה תתקיים, ומעבר לכל אלה, צריך גם לחשוב על כל נושא הלוגיסטיקה. משמעות הדברים היא שכדאי יהיה לדאוג לגנרטור במקום, מה שאומר שאתם צריכים לבחור האם לקנות או לשכור מכשיר כזה. ההחלטה הזאת מהותית ביותר אך התשובה לה פשוטה: אם אתם יודעים שמדובר על שימוש חד פעמי אז אין שום סיבה תשקיעו בקניית המכשיר הזה. לעומת זאת, אם אתם עובדים במקצוע של הפקת אירועים בחוץ ואתם יודעים שתעשו שימוש מאסיבי בגנרטור, כדאי יהיה לחשוב על אפשרות הרכישה וחשוב לדעת שיש לא מעט אופציות שעומדות בפניכם.

איך תדעו איזה מכשיר לקנות?

בתחום הגנראטורים, כפי שקורה בהרבה מאוד תחומים אחרים, ניתן לראות היום לא מעט אפשרויות. משמעות הדברים היא שכדאי לכם לבדוק היטב מה בדיוק אתם קונים, כי הדבר האחרון שאתם צריכים זה לקנות מכשיר שלא יעבוד בצורה מספיק טובה. לכן אנחנו ממליצים לכם לשים לב לכמה שיותר פרטים כמו:

– מה גודל המכשיר?

– מה היכולות שלו?

– לכמה זמן הוא יכול לספק חשמל?

– מה המשקל שלו?

– האם הוא דורש טיפול מיוחד?

בנוסף לכל אלה, כדאי יהיה גם לבדוק איזו חברה ייצרה את הגנרטור שאתם חושבים לקנות כי יש הבדל באיכותיות של מכשירים כאלה. ההיגיון אומר שאם כבר החלטתם על קניית מכשיר כזה הרי שלא כדאי יהיה להתפשר על פחות מהטוב ביותר ולכן חשוב לבדוק היטב מה אתם רוכשים.

איפה זה יוצא הכי זול?

כדאי לדעת שאתם יכולים לבחור תחילה בין גנרטור משומש ובין מכשיר חדש לחלוטין, כאשר כמובן שיהיה הבדל במחיר. במקרה של מכשיר חדש תשלמו הרבה יותר, אך היתרון הוא שתקבלו מכשיר שעובד ושאיש לפניכם לא עשה בו שימוש. בנוסף לכך, אם אתם בוחרים את האופציה של מכשיר משומש אתם לא תמיד יכולים לדעת מה בדיוק אתם קונים כך ששווה לכם לעצור ולבחון את הדברים. מעבר לכל אלה, כדאי לדעת שיש היום אפשרות לקנות גנרטורים משומשים גם מחברות מקצועיות שפשוט מחדשות את המכשירים הישנים, ואז בהחלט תוכלו להיות בטוחים לגבי הרכישה. כך או כך ההמלצה שלנו היא להתייעץ עם המומחים לפני ביצוע הקניה. אם אתם לא מגיעים עם רקע בתחום הזה טוב תעשו אם תדברו עם מי שמבין ואם תקבלו ממנו סיוע, כי למה לכם לקנות מכשיר שאח”כ לא תצאו ממנו מרוצים? ההשקעה שלכם תוכיח את עצמה כי כך תוכלו לבחור את המכשיר העמיד והטוב ביותר בתחום הזה, אז למה אתם מחכים?